Solna centrum

Idag har jag inte gjort så mycket. Satt och spelade sims typ halva dan, varvat med tv-tittande. Sen kom grannen och plinga på så då vart jag tvungen att klä på mig, men sket i långkalsongerna;P. Ner till Islandstorget och buss 113 för att åka till Solna centrum :)
Precis när jag kom in stannade en tjej mig och frågade om hon kunde på "ask a little question"
"Yeah okey" sa jag och helt plötsligt var mitt gamla avskavda nagellack på långfingret bort och hon hade filat nageln jätteblank. Hon smörjde in nagelbandet också. Och sist men inte minst smörjde hon in mina händer med en jätteskön handkräm. Setet med nagelgrejs hon försökte sälja kostade 400 spänn, "but because you are a student you can have it for 300. "no thanks, my mum would freak out" sa jag och fortsatte ströva omkring med mina sammetsmjuka händer. Just nu ångrar jag mig lite.
Var inne på Hemtex igår och hittade ett par duntossor så åkte och köpte dem idag. 74 kronor eller nåt dylikt. Sen en snabbis in i massor med andra affärer och ut från HM följde mig en HM-concealer. Har bara hört bra om den så tänkte att det kanske skulle vara värt att testa.
Använder inte concealer så har väl  inget att jämföra med. Men men..
När jag sedan skulle hem med bussen fick jag vänta i en halvtimma och sedan när jag skulle gå hem från bussen spöregnade det. Och satan var jag frös om benen. Långkalsonger till mars förmodligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD ÄR EN CONCEALARER FÖR NGT?

2006-10-22 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0