Snyltad på sovmorgon...

Jag har ont i huvudet, fast inte lika mycket som i lördags åtminstone :-)
Idag var jag i skolan, vi började sent, kl 09.15 och då skulle vi vara i Vällingby. Men självklart så hade mamma bokat mitt blodprov precis då så jag var tvungen att gå upp klockan 06.30 ändå. Jobbigt :-/
Så vid 8 skjutsade hon mig till vårdscentralen. Där tömde de två stycken små rör blod från mig och sen var det iväg till Pressbyrån eftersom jag inte fick äta någon frukost innan blodprovet så var jag jättehungrig. Åt ett bröd och drack Brämhults hallonjuice  XD.
Tunnelbanan till Vällingby där jag stod och frös i en halvtimma ungefär, fast fick låna ett par vantar av Jerry. Äkta "lekvantar" som man hade när man var liten. Fast de var väldigt varma och sköna och det var pretty much all I cared about.
Tillbaka till skolan, lodade runt med Camilla hela rasten och sen var det mentor, syslöjd och till sist tyska.
Fast vi tyskan utgick så vi fick gå hem direkt istället, med bara lite läxa. Och nu är det ingen tyska på ungefär 4 veckor..
Under hela dagen så fick Ellinor massa konstiga samtal från hon som ville slå ner henne men till slut så blev det inget ändå :-)
Tur var väl det.
Jag tror att alla säger att "åå jag ska slå dem" men när det väl kommer till kritan sticker de och lämnar Ellinor kvar i sticket. Är fan inte ens säker på att jag själv skulle våga göra nåt i en sån situtation..
Ska nog ringa Elli senare och snacka med henne.. Får se..


Kommentarer
Postat av: Izabelle

EHUM? Jag vet sure as hell att jag inte skulle lämna henne, aldrig i livet. :P

2006-10-18 @ 18:21:59
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: Elsa

Ehrm yes i think so :P...

2006-10-18 @ 19:32:37
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Izabelle

Ja, men då tror du fel. Ofta man lämnar henne? aldrig i livet!

2006-10-18 @ 19:58:42
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: Kjetilgry

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-02-19 @ 13:06:44
URL: http://kjetilgry.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0