Skrivbord

Skrivbord


Såhär ser numera mitt databord ut efter att ha pluggat både matte och engelska.
Sen är det även en låda nagellack, So-papper i skrivaren, 2-3 fjärrkontroller, 3 par hörlurar, några böcker, 2 diadem, pedikyrset, påsar, extra sladdar m.m.
Fattar inte hur man kan samla på sig så mkt skit.

Sen kommer skvaller från lillasyster. Det har börjat en ny kille i hennes gamla klass som tydligen behöver en egen assistent med sig på de lektioner han inte har i lilla gruppen. Läskigt.
Sen kom jag på att det var honom jag såg i ljushallen, han var aslik Sallad så jag trodde det var han. Glodde som tusan gjorde jag, så numera glor han tillbaka, help me?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0