Skridskor

Skridskor


Fick världens begär efter att åka skridskor igår :-/
Helt plötsligt så bara baaam; JAG VILL ÅKA SKRIDSKOR. Inte nog för att det är roligt det är även otroooligt gulligt. Tänk er en stickad tröja, väskan som är proppad med varm choklad och sen typ Högbötefolket on Ice. Crap va kul det skulle vara. Eller asså sen att man skulle bli omkullåken av Philip är ju ett annat problem men om man bortser från det :P
Skulle kunna tänka mig att när jag åker omkring där lite fridfullt så skulle han komma med värsta tacklingen för att visa någon annan hur man gör och sen helt plösligt skulle jag ligga där på isen och inte fatta nånting, Haha. Ska försöka samla ihop dem till nåt sånt.. får väl se..
Men nu ska jag gå och lägga mig, har lite feber som ska sovas bort till imonn..

Kommentarer
Postat av: Pelleelina

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-04-22 @ 10:26:36
URL: http://pelleelina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0