Sjukling

Usch är hemma idag, mår inte alls bra..
Jag är inte bra på att vara sjuk, är det så pass sällan, men just nu hoppas jag bara att jag blir frisk till imorgon då jag och pappa ska köra hem båten :D
Hon ska läggas upp på land inför vintern så vi ska köra ut henne till Färingsö och sen lyfter de upp henne :-)
Kommer ihåg första gången jag såg henne lyftas, haha mamma blev så nervös att hon blev tvungen att åka därifrån först :P
Sen när hon låg i kom vi på att hon vägde för mycket för den kranen, smidigt värre. Men det gick bra ändå :-)
Det är däremot lite sorgligt för det är ju liksom beviset på att sommaren är slut, då är det bara att vänta på att någon fyller år och har någon fest så man får träffa allt folk igen :-)
Saknar dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0