Sju-års kalas

Igår fyllde en av mina små älsklings kusiner sju år :)
Så idag ska vi iväg på kalas. Ååå hon är bara för söt, väldigt lik mig är hon också, mest i sättet men follk har också frågat om vi är syskon :P
Hon är som jag ALLDELES ROSA, från insidan och ut, hon älskar att måla naglarna(gärna i rosa, som jag), efter att hon sett mitt hår som jag lockat med locktång så skaffade hon sig en locktång med. Hon är bara för gullig. Har precis sat ihop ett fotokollage med typ 7 millioner bilder på henne. Hon är söt som socker på varje bild och ler stort.
Sen ska hon även få lite brevpapper av mig i hopp om att hon ska börja skriva brev till mig :)
Men nu måste jag duscha om jag ska hinna med att föna håret och sminka mig sedan.
Ha det bäst : )

Kommentarer
Postat av: Markidun

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2008-12-16 @ 16:29:44
URL: http://markidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0