Rosebud

Min klass


Här kommer då uppdateringen av detta UNDERBARA läppbalsam.

+ Luktar gottigottinamnam.
+ Gör läpparna mjuka som jag-vet-inte-vad.
+ Söt burk.
+ Lämnar inte läpparna torra efter 2 timmar utan sitter kvar.
+ Går att använda till allt möjligt. Nagelband, läppar, torra armbågar, ögonbrynsfixering, highlighter m.m.
+ Priset.


- Burken som jag trodde var lika stor som Vaselinburkarna är i själva verket 5 cm i diameter.
- Är som Lypsyl beroendeframkallande.
- Jag har en tendens att torka bort det bara för att få sätta på mera ;P.

Haha så den är helt klart värd att köpa. Har haft den med mig ÖVERALLT sen jag köpte den. Från när vi var i farmors garage till när jag ligger och läser. Som sagt; beroendeframkallande...

Kommentarer
Postat av: Areoda

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-04-15 @ 15:03:40
URL: http://areoda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0