Pumpakaka

Mowhaha, vi skar ut pumpan och satte den på trappen. Sen tog jag Och rev pumpans fruktkött och har precis bakat pumpakaka med det :D
Den blev faktist jättegod, även fast det ett tag såg ut som en katastrof.

lillasyster: "Bläh. Ehh du, jag vill inte smaka.."

Pappa kommer upp från källaren:
Elsa - Kolla inte på smeten den ser jätteäcklig, jag har inte vågat smaka än...
Pappa - Det säger du bara för att jag inte ska smaka!
Pappa går fram och kollar på smeten..
Pappa - Den ser faktist äcklig ut!!

Haha men den blev som sagt (skrivet?) jättegod :)

Kommentarer
Postat av: Birgerandrine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2010-04-21 @ 11:18:28
URL: http://birgerandrine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0