Pluggis :-)

Har insett en sak, folk ser mig som en pluggis :)
En äkta pluggis som sitter och pluggar dagarna i enda. HAHA, kul att jag gör ett så seriöst intryck på folk. Det är sånt som faktist är bra att ha i livet. En arbetsgivare vill ju hellre ha en anställd som arbetar konstant, och då passar det ju bra om det ser ut som att jag gör det :)
Imorgon är det matteprov. Har pluggat lite nu ikväll faktist, men kändes inte som om jag lärde mig nåt. Däremot var det mkt repetition.
Annars gör jag faktsit inte så mkt. Pluggar när jag känner att jag behöver det men oftast så hinner jag med allting i skolan innan.

Nån dag framöver ska jag skriva ihop en lapp om att jag skulle vilja sitta barnvakt åt nån/några ungar då och då. Är faktist ett jättebra sätt att tjäna en liten slant på. Kom fram till det då jag hjälpte min moster med hennes barn i två dagar och för det fick jag 300 kronor.
Så jag ska skriva ihop en liten lapp och sätta upp här i området :)
Wish me good luck :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good Luck!

2006-10-11 @ 08:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0