Pluggat kemi...

Nu har jag suttit och läst massor med kemi. Vet de flesta grundämnena men det är många jag inte kan också. Får man verkligen ge som läxa att man ska kunna periodiska systemet?!
Det är ju typ 100 olika ämnen. Kan åtminstone ett tiotal obetydliga ämnen :(
FUCKFUCKFUCK...
Sen har jag en ogjorde matteläxa, so:arbete och engläxa.. Inte bra, inte bra...
Aja kan ju faktist skylla på att jag har vart sjuk hela veckan och inte klarat av att plugga.
Mamma är dum, hon typ hatar mig för att jag är sjuk..
När lillasyster är sjuk behöver hon inte röra ett finger. Hon ligger i mammas och pappas säng, vägrar äta med oss andra, kollar på tv 24/7 m.m.
Mig däremot kollar de konstigt på om jag inte orkar göra min läxa, om jag inte orkar gå i skolan, om jag inte kommer och plockar undan innan middagen, jag ska duka, göra läxor, städa undan. JAG ORKAR INTE. Sen att jag inte gör som henne; spelar dödssjuk är en annan femma men jag mår fan piss. Men det räknas tydligen inte. Då måste man fejka dödssjuka..

Kommentarer
Postat av: Torsteinkristina

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2009-09-11 @ 14:03:52
URL: http://torsteinkristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0