Pashion

Idag har vart en jobbig dag. Väderväxlingarna har gett mig huvudvärk och pisshumör. Har avskytt flera under dagen...
Åtminstone; Efter skolan åkte jag in till Hötorget för att gå till BR-leksaker. De hade nämligen inte skickat in våra praolappar, så vi har ringt typ 3 miljarder gånger. Så tillslut åkte jag in och körde upp lapparna i nyllet på dem. De hade inget val än att skriva under och teckna ner något om att vi hade vart jätteduktiga. Sen att de inte ens jobbade där då vi utförde vår prao sket jag fullständigt i :P

Utanför BR (i PUB, glashuset) har de öppnat en ny kosmetikaffär som heter Pashion. så där slank jag in och hittade en Rosebud Strawberry. Jag är nämligen en av de som aldrig har provat Rosebud så idag så ändrade jag på det :P
Kommer med en liten update senare om hur den är.
Hann även med att bli VIP-medlem i deras klubb. Passar mig något underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0