Pandora?

Nu så har jag hunnit med mycket. Boxen funkade inte så jag ringde Izabelle och fick gå dit och kolla på DH. Mysigt att kolla med Izabelle, massa tankar har vi. "Du är lite som henne, lite sneeky och elak liksom, jag däremot är mer som Edie; pure evil"
Haaha kanske blir en ny tradition?
Aja nu när jag promenerade hem så tog det typ en evighet. Det gäller att gå och studera marken så man inte råkar kliva på maskar, grodor eller dylikt. Har haft fobi för det sen typ trean så jag hade en kompis som stod på en padda. Hon hade inte satt ner foten ordentligt så den klarade sig. Men jag blev livrädd då jag bara såg ett grodhuvud sticka ut under hennes stövel. Men för livet..
Väl hemma har jag kollat runt lite på blogg.se, hittade via någon en blogg världens mysigaste sida; pandora. Man kan söka på en låt eller artist och så letar de rätt på liknande låtar och artister samt spelar upp dem..
Me like alot  XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0