Min nya foundation...

Tänkte bara meddela att min foundation är faktist helt okey. Inte riktigt lika bra som mammas från Clinique(som jag brukar låna nån gång ibland.) Den är helt underbar men känns lite onödigt att köpa en dyr foundation när man änså inte använder den dagligen.
Men den är klart bättre än min gamla från Max Factor. Varje gång jag använde den blev min hud alldeles äcklig och dan. Ellinor (som jag vet också använder Maxfactors) höll med. Hon har också slutat använda sin helt pga att den är så dålig...

Så jag är helnöjd med mitt köp. Nu återstår att se om jag tänker köpa HM's concealer som jag faktist bara har hört gott om. Från bloggar till Veckorevyn  hyllar den och påstår att det är ett perfekt bugetköp.


Kommentarer
Postat av: Arntkarine

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:47:29
URL: http://arntkarine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0