Lista

Fotografering

1. Hur mycket fotograferar du?

Jag fotograferar nästan varje dag. Ibland med mobilen, ibland med kameran.
2. Vad för sorts motiv fotograferar du helst?
Nära och kära, älskar att smyga upp kameran på folk som inte vet om det, saker som jag gillar, mig själv och fina/roliga situtaioner
3. Vad har du för kamera?
Vi har flera stycken, använder lite olika varje gång. Men sammanlagt har vi ca. 5-6 stycken digitalkameror och några vanliga.
4. Brukar du framkalla digitala bilder?
Aldrig..
5. Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut?
Vet inte, har tagit så otroligt mkt bilder i mitt liv. Fick min första digitalkamera när jag fyllde 10 år så har MASSVIS med fina bilder. Men om jag kommer på någon speciell senare sätter jag in en bild :)



Frågor ifrån http://tjejsnack.missbeccis.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0