Ja, jag är BLOND

Nu har jag varit JÄÄÄTTEDUKTIG. Har läst sen klockan sju, eller läste inte hela tiden. Somnade mitt i, vet inte hur länge jag sov med det var sköny iaf.
Så nu är "Go ask Alice" färdigläst :-)
Skönt, har läst jättemycket senaste veckan, har läst klart både "På västfronten intet nytt" och "Go ask Alice". Sen har jag börjat läsa i en annan bok som jag har lånat på biblioteket. Har även hunnit låna två böckre till ifrån skolbiblioteket.

Under middagen disskuterade jag och mamma vad vi ska gör med "L" i min klass. Jag orkar inte med honom mer. Det enda han säger är elaka saker, och inte bara till mig. Funderar allvarligt att anmäla honom till antimobbningsgruppen. Det är inte det att jag tar illa vid mig, jag bara avskyr honom så mkt och vill inte att han ska vara en del av mitt liv.
Blev så arg när vi satt och pratade om honom så att jag skakade, det är inte hälsosamt att hata någon så mkt.
Jag och Izabelle har suttit och funderat; om vi skulle se honom liggandes på golvet och inte kan andas; Vad skulle vi göra då?
Hade det vart Izabelle skulle jag rusat fram och försökt rädda henne, men skulle "L" ligga där tror jag nog att jag skulle ringa ambulans bara. Jag skulle inte vilja hjälpa honom, jag kan tänka mig att om han sedan vaknat upp så skulle han bara "EH ELSA DU ÄR BLOND"
JAG VET ATT JAG ÄR BLOND och jag älskar min hårfärg, skulle ALDRIG vilja färga mitt hår. Och jag vet själv att jag är smart, tro det eller och det vet han.

Kommentarer
Postat av: syster M

hihi du alltså, blong och smart

2006-10-07 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0