Irriterad

Idag är jag allmänt irriterad på det mesta,

1. En kille i vår klass
Han fick för sig att han inte kunde springa långsammare än oss så varje gång vi kom "lite för nära" så var han tvungen att börja springa igen. Så han gick mestadels å sen kom vi ikapp, då sprang han och så fortsatte det. Snacka om att tävla mot andras tid och inte sin egen. Men hello fucker vi fick bättre tid ändå. Suck on that!

2. Min lilla älsk, hon som inte kan passa tider;P
Henne var jag grymt irriterad på idag, det var nog ömsesidigt. spec efter att jag tog fast henne och tvingade henne att äta. Men vad ska man göra när hon först säger att hon är så hungrig att hon har ont i magen och sen babblar om att maten är äcklig. Okey maten var äcklig men hon kunde ha ätit pasta inte babblat på om aatt hon skulle ner till kiosken. Och att hon sen påstår att hon "inte alls skolkar mkt" fick det att bli lite för mkt. Men hon vet att jag älskar henne ändå :)

3. En annan kille i min klass; Love.
Han är så usch! När man är tvingad att läsa vem sitter då och pratar om att "den där läste jag ut förra månaden". VEM BRYR SIG?
Bara vi får lugn och ro så att vi hinner läsa klart den. Det blev för mkt i min läsro när jag stängde fönstret och han såg det. Då började han genats skrika åt en annan att öppna föstret; NEJ han frös inte och direkt efter kollade han på mig och flinade och typ väntade på att jag skulle få ett utbrott. JAG LOVAR DIG LOVE, SNART KOMMER DET och då blir det inte roligt kommer förmodligen stå och skrika tills tårarna rinner. Och till råga på allt så gjorde jag INGENTING dumt mot honom idag. Jag sa tillochmed grattis på namnsdagen eftersom alla andra hade glömt det.

Det kommer nog mer men nu sa jag fixa mig iordning för jag ska in till stan och träffa en av mina kusiner och hennes polare :)
Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0