Ingen Cosmo :(:(

Min lillasyster är jobbig, hon luktar illa dessutom. Jag gillar inte henne..
Hon skulle köpa en Cosmo åt mig eftersom jag är förskyld och sen glömde hon pengarna hon fick, arghh. Och hon kunde inte ringa innan heller. Hela dagen låg jag och väntade på min Cosmo och sen när jag ringde för att påminna henne hade hon glömt pengarna. Uuuurk, me don't like slarvsyster.
Jag har gjort ingenting hela dagen och hoppas på att jsg blir frisk till imorgon, har gjort allt jag kunnat för att lyckas med det; I min blåbärssoppa hade jag i honung mot halsontet, har legat stilla typ väääldigt länge och inte pratat någonting i stort sett.
Så imorgon borde jag vara frisk igen :-)
Uuurk har tråkigt också har inte gjort ett skit i 3 dagar nu. Har knappt pratat i telefon.. Eller joo, med Emil en liten stund och lite med Sofie :-)
Emil var chockad över att när han lade på förra gången vi snackade så ringde jag inte upp, så han trodde att jag var sur. LOL :P
Har inte pratat i telefon med Izabelle ens, vart är mitt liv påväg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0