IKEA :D:D

Min dag har vart helt okey faktist. Först slappade jag och jävlades med lillasyster. Vi lagade lunch och mamma kom hem för att äta med oss och åka till IKEA :)
Me like alot
Jag ÄÄÄÄLSKAAAR IKEA. Jag kan gå där hur länge som helst och titta på allt från lakan till gossedjur på barnavdelningen. Alla klagar så på att de redan har börjat julpynta på IKEA men jag tycker att det är fullkomligen underbart. Jag gick runt där så länge jag fick men tyvärr blev mamma och lillasyster tillslut galna och ville åka hem. Kom hem med följande :)



Ett par pyyyttesmå lattemuggar i porslin, 6-pack. Har letat efter dem ett tag. Inte för att jag har någonting att göra med dem utan för att de är otroligt söta. Samma muggar som de serverar chokladmousse i.

Två minikassar med 4 små block i varje. Samt reflexer i form av en sko som hängs på jackan (el.dylikt.) och ett flygplan som man kan klistra på någonting :-)

Och även ett pack ramar och doftljus. Jag är en riktig succker för doftljus och idag hittade jag den stora versionen av mina små värmeljus som doftar jordgubb. Det tråkiga är att jag inte får tända dem 8-)
Brandrisken är för hög och jag har redan bränt ett skåp i vårt hus. Mamma vill inte heller ha dem i resten av huset "för de luktar illa". Så jag får helt enkelt njuta av den obrunna i mitt rum :D

Sen när jag kommit hem satt jag vi datorn en stund och sen dess har jag läst. Har läst ut Vattenmelonen nu och det var skoj, men inte perfekt. det var lite för mycket mellandravvel för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0