IB?

Sen förra inlägget har jag inte gjort så mkt. Först pratade jag med Emil och sen skulle jag ringa till Elli men det var ingen som svarade så jag orkade inte.
Det slutade med att jag somnade där jag satt i min nedre säng. Skönt som tusan var det enda tills pappa kom och tände lampan och jag blev alldeles förblindad.
Uuuurk, käkade och nu sitter jag här.
Eller jag har hunnit läsa lite i SvD om gymnasier. Tror jag ska välja IB, men är ändå inte riktigt säker. Jag är inte en sån som pluggar. Kan plugga kanske högst en halvtimma om dagen, sen blir jag uttråkad och hittar på något bättre istället..
Aja, återkommer med mer info..


Kommentarer
Postat av: Sanderastrid

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-02-25 @ 13:08:11
URL: http://sanderastrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0