Handlat

Har precis kommit hem från Vällingby :-)
Fick dofttest på Donna Karan New York's nya parfym; Red delicious.
Den luktar jättegott :-), ny favorit. Who knows?
Sen så köpte jag en ny foundation också, Nivea beauté Stay real foundation.
Sen ser faktist helt okey ut, det kommer väl en lite bättre sammanfattning imorgon då jag förmodligen använder den ;-). Med den fick jag en liten test-tub med Nivea Visage WASH 'N' RE-FINE (young) som också skall testas nån gång :P
Nu ska jag plugga matematik.

Kommentarer
Postat av: Mikailellen

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-08-05 @ 11:22:32
URL: http://mikailellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0