Handlat med mamma

Nya inköp som inhandlades idag med mamma när vi åkte in till stan :-)

    


Först så var jag tvungen att duscha men sen tog vi bilen ner till tunnelbanan (Jag vet, gångavstånd men vi pallade ej). Tunnelbanan mot T-centralen och sen var vi inne i ett dussin butiker för att leta efter en vinterjacka till mig :)
Sen gick vi in på Kappahl(!) och hittade massor med grejer :P
Bla annat en bikini och två linnen. Sen när mamma precis hade betalat kom jag springandes med ett halsband som jag hittat. 20 kr bara, perfekt. Och en halsduk (Eller det trodde jag iaf) vi käkade lunch på Sandy's. Gottgott med kycklingsallad.
Sen hittade vi en jacka på Cubus, gick omkring lite och sen åkte vi hem. Eller köpte kantareller på Hötorget först...
Satan vilken huvudvärk jag fick efteråt. Aj aj aj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0