Grinpella slår till ännu en gång

Idag har vart en jobbig dag. Hela dagen har jag vart irriterad, har mått illa, ont i magen, ont i huvudet och kännt mig allmänt yr. Mattelektionen var värst kändes som om jag skulle kräkas hela lektionen...
Efter lunch pallade jag inte mer så satt ute i korridoren och pluggade SO, helt plötsligt strömma tårarna ut.
När jag suttit där och grinat för mig själv ett tag kom Lovisa ut och sen Linn men jag skickade in dem i klassrummet igen. Orka att folk sitter och tycker synd om en.
Sen kom hela 9D förbi, de glodde som tusan men sen satte sig Jerry en stund och snackade med mig. Han är en snäll filur trots allt. Haha när vi satt där och pratade stod ALLA killarna i 9D och glodde på andra sidan glasdörren "JERRY LÄGG IN EN STÖT DÅ!!"
Haha då var det inte mkt grina längre utan vi satt där och skrattade båda två. Sen gick han på lektion och jag torkade tårarna och läste lite mer SO.
Sen hände inte så mycket mer..
Ska lägga mig ner om en liten stunda och ta tempen, återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0