Funderar

Har insett att jag har pluggat hur mycket somhelst den här veckan. Först i helgen så läste jag 140 sidor i min bok som ska vara färdigläst idag, och igår så gjorde jag 3 sidor matte. ! sida matte idag till frukosten och så har jag hunnit lära mig mina tyska-gloosor. Ikväll blir det läsa klart engelska boken och plugga inför spanske provet imorgon. Kanske borde ha börjat plugga spanska typ igår?
Aja det är ingenting att göra åt.
Nu när jag skrev upp allt som jag gjort så ser det inte så mycket ut. Men om man jämför med vad jag brukar göra så är det hur mycket som helst. Som pappa säger "Du gör ju inte ens en knop?!"
Men nu ska det bli skärpning för jag vill lyckas. Det jag ska satsa mest på är nog; fysik/teknik, tyska, spanska och sen såklart engelska. För att jag vill försöka söka stipendium om att få åka till USA och plugga i ett år. Ett Stipendium skulle inte sittea helt fel..
Har även hunnit med att disskutera gymnasie med mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0