Fredag den 13, min turdag

Haha idag har jag hunnit med mycket :)
Först på morgonen så hade vi engelska-prov, det var helt okey. Inte så svårt som tur var.
Sen var det lite tråklektioner (dvs SO och sen Kemi)
Booring, men hann med rätt så mycket på kemin. Gjorde ca 20 frågor inför provet om en vecka samt läste en sammanfattning. I början av lektionen kom den lilla in och hade problem så hon stack. Men inte utan att jag skrikit lite på henne så att hon inte skulle hitta på något dumt;
E - Izabelle vart ska du vad är det som har hänt?!
I - Jag ska strypa den jäveln..mummel..mummel... Näe jag går nu
E- KOM HIT MED EN GÅNG!
I - Okey då...
Sen ägnade jag lunchen åt att oroa mig över Izabelle. Hon kom tillbaka till matten då vi fick våra provresultat, fick MVG på provet :-)
Första gången jag har fått det på ett matteprov * stolt*. Brukar alltid vara så slö så jag missar extrapoängen som gör att man får MVG. Men åtminstone idag var en bra dag för mig :)

Sen gick vi till gympan, skulle ner till Östra för att spela rugby. Haha var faktist kul men jag skulle nog gilla det mer med tacklingar :P.
På vägen ner så fick jag skjuts av Sofie på hennes cykel, sen när jag trodde vi skulle stanna viftade jag till med påsen som vips flög in i hjulet och fick hela cykeln att stanna, haha fan vad fort det gick. Var värsta imponerad av det :)

Då vi hade slutat åkte jag hem och ringde Izabelle så hon och Nathalie kom hit. Vi åt fruktsallad som jag fixade ihop och sen blev det klippning för mig som gällde. Hade lovat Izabelle att hon skulle få klippa mitt hår så då fixade hon det. vet inte hur länge jag satt där men länge var det. Izabelle envisades med att klippa 1cm i taget men till slut så hade hon lyckats få bort 5 cm ändå :)
Är faktist nöjd med det :), är så skönt med kort hår. Men när jag stog i duschen fick jag känslan av att jag inte hade nåt hår alls kvar, det var inte en rolig känsla. Men just nu gillar jag det, det är liksom lättare.
(det kommer nog bilder senare)
Izabelle och Nathalie gick hem och jag lagade mat åt mig, mamma och pappa. Sen bar det ut med Izabelle, Nathalie och Camilla. Vi lodade runt lite och sen satt vi och snacka med Camillas storebror.
Just nu sitter de hemma hos Camilla och kollar på film men jag frös så jag gick hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0