Frågor

Skönhet

1. Brukar du sminka dig?
Ja, varje dag. Men inte så mycket, mest mascara, läppglans och ögonskugga. Ibland även rouge. Men nästan aldrg foundation o.d.l.
2. Hur ofta går du till frisören?
Går inte till frisören, har gått till frisör 2 ggr i mitt liv; Båda gångerna blev jag missnöjd och sista gången så missnöjd att jag klippte om det själv. Pappa klipper mitt hår och kommer för göra det ett tag framöver.
Men klipper det när et börjar kännas slitet. Finns inga "regler" för det. Jag känner när mitt hår behöver klippas..
3. Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad?
Det är väldigt olika, ibland inte mer än 200 kr och ibland mkt mer.
4. Vad köper du för produkter?
Jag köper mycket nagellack. Även mascaror, ögonskuggor och läppglans *lipglassaddict*
5. Ditt bästa skönhetstips?
Att inte använda foundation så ofta, då får man bara mass finnar och d.l. Sen så är det FÖRBJUDET att sova med smink, inga undantag. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra.



Frågor ifrån http://tjejsnack.missbeccis.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0