Farmors garage..

Nu har jag kommit hem från farmor. Var där med pappa för att tömma farmors garage.
Så först åkte vi till pappas jobb för att hämta släpet och sedan iväg till farmor :)
Vi höll på i kanske 3 timmar, och farmor lagade lunch åt oss :D
Jag fann mig en övningskörnings skylt, ett litet fat, tygmärken och 4 olika skateboardhjul. Så jag ska ta och bygga mig en skateboard :D, haha inte för att jag nånsin har vågat sätta foten på en, men blir ett kul projekt..
Och övningskylten lär man få användning av om ett halvår, då jag får börja övningsköra :D:D
Skoj :)

Kommentarer
Postat av: Balderelina

I really enjoyed my visit. A great site

2010-12-07 @ 14:41:44
URL: http://balderelina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0