En hundring

Här kommer min hundra lista. Föreslår att den som inte är intresserad av mitt liv kan sluta läsa med en gång..



1. Jag älskar rosa
2. Jag har ALLTID målade naglar
3. Jag köpte min första mascara i slutet på sexan
4. Jag är beroende av frukt
5. Jag har en bästa kompis som heter Izabelle
6. När jag blir stor ska jag bli tjock
7. Om ett år ska jag börja gymnasiet
8. Jag vill läsa IB eller Natur
9. Jag har en lillasyster som är 13 år
10. Jag är väldigt blyg
11. Jag avskydde fritids när jag var mindre och hade ont i magen inför fritids
12. Jag triva nästan bäst hemma, ensam
13. Jag gråter när jag känner för det, och inte en sekund tidigare
14. Jag fullkomligen älskar smycken
15. Jag har alltis hatat matematik
16. Några av min "idoler" är Jessica Simpson, Paris Hilton och Sophia Bush
17. Jag har cirka 50 ljus i mitt rum som jag inte får tända pga brandfara
18. Jag sover aldrig utan min nalle
19. Min familj och släkt betyder väldigt mycket för mig
20. Jag har ofta velat vara någon annan än mig själv
21. Jag vill åka till Florida, USA och plugga ett år
22. Jag älskar mina somrar
23. Hela mina somrar spenderar jag på våran båt och det har jag gjort sen jag var 5 år
24. Jag är otroligt barnslig
25. Jag har konfirmerat mig
26. Jag gillar att städa, ibland
27. Våran båt heter Trulsa
28. Min farfar kallade mig för guldlock när jag var liten för mitt blonda korkskruvslockar
29. Jag är 25% tysk
30. Jag fick mobil sent om man jämför med mina kompisar. Fick den i sexan...
31. Numera skulle jag inte kunna leva utan min mobil
32. I år så har jag bestämt mig för att plugga massor
33. Jag har speciella "gråtlåtar" som jag gråter när jag hör
34. Jag gillar att sticka
35. Och jag har kunnat sticka sen jag var 6 år
36. Jag älskar att resa
37. Jag har vart på Karnarieöarna varje år sedan jag var ca. 7 år
38. Jag har träffat Karamellkungen
39. Våran förra båt var nummer 001 i KMK, men sedan skulle kungen ha nummer ett så vår båt blev nummer 002
40. Jag har aldrig färgat håret
41. Jag är väldigt rädd av/om mig
42. Jag har aldrig gillat kollon o.dl.
43. Jag har bott här i Bromma i hela mitt liv
44. Jag läser tidningen varje morgon
45. Sedan när jag kommer hem så läser jag nyheterna igen på Aftonbladet.se
56. Jag har aldrig ätit kebab
57. Jag gillar inte att titta på film
58. När jag blir mamma vill jag bli en supermamma
59. Jag vill bli jättelång
60. Men just nu är jag "bara 1,70
61. Jag blir ofta så arg så att jag gråter och skakar
62. Jag har avskytt min bästa kompis
63. Jag har vart hos skolpsykologen, det var värsta halvtimman i mitt liv
64. Jag kommer inte ofta sent
65. Jag har massor med fräknar och får ännu fler på sommaren
66. Jag gillar att pyssla
67. Jag kan stå i cirka en halvtimma och beundra mitt hår
68. Jag älskar att läsa
69. Jag gillar blommor och går gärna ut i trädgården och plockar blommor
70. De flesta som har träffat mig kan inte tro på att jag faktist trivs på landet bland alla kossor och hästar
71. Jag älskar småbarn
72. Jag är beroende av läppglans
73. Jag ogillar att sola, men vill helst vara solbränd året om
74. Jag är hyffsat morgonpigg för att vara 15 år
75. Jag hat haft en egen mail sen jag var cirka 8 år
76. Jag har odlat upp ett eget litet äppelträd
77. Jag gillar inte kaffe men tycker det luktar underbart och är 'snyggt' att dricka kaffe
78. Jag är ganska ful
79. Jag är den enda i min familj som inte har glasögon *utstött*
80. Jag ser upp till min pappa
81. Och min mamma och jag är lite som syskon, hon är fantastisk
82. Jag har alltid haft väldigt höga krav på mig själv (på både gott och ont)
83. Jag har haft sönder och tappat bort fler hörlurar än jag kan räkna
84. Jag vet redan hur mitt hus som jag ska bo i när jag blir stor ska se ut
85. Jag älskar att måla
86. Men jag målar ALDRIG stora målningar, utan småsmåsmå målningar av mina tankar
87. Jag målar som finast när jag mår dåligt
88. Jag är utåt sett en väldigt glad mäniska
89. Men om man lär känna mig så inser man att jag har "djupa problem"
90. Jag spelar gärna kort eller alfapet med farmor
91. Jag avskyr monopol, och har heller aldrig vunnit på det heller
92. Jag dricker inte
93. Jag röker inte
94. Däremot luktar det underbart när någon annan röker
95. Jag har sett en man dö
96. Jag älskar att måla med akvareller, och gärna med fingrarna
97. Jag har alltid flera ordböcker vid datorn om det är något jag skulle behöva kolla upp
98. Jag älskar midsommarafton
99. Jag kan inte åka skidor och åkte för sörsta gången i mitt liv i påskas
100. Jag avskyr ost och korv och har inte ätit korv på cirka sju år. Och tidigar beställde jag pizza utan ost.



Haha klar, den som orkar läsa klart alltihop beundrar jag och belönar även med en jättekram ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0