Bitch

ASSÅ usch vad jag avskyr min lillasyster fick ett utrott på henne förut och kastade en "suddpenna" i huvvet på henne. Hon börja grina och mamma blev assur på mig. Jag gillar ingen av dem just nu btw.
Gick ut för att samla ihop mig, dyngsurt. Gick ner till skolan och satt där för mig själv i en halvtimma. Sen såg jag att det var folk i skolan. Räddhare som jag är ringde jag direkt till Ellinor "DET ÄR FOLK I SKOLAN?!"
Hon förklarade att det var nån lärarfest. Och sen när jag gick in hörde jag nåt live-band m.m.
Vågade inte gå in till ljushallen däremot. Mascaran i knävecken och håret upponer. Göran skulle sett direkt och skickat mig till psyk på 3 röda. Sen gick jag hem. ARGH HATAR LILLASYSTER. Aja hämnades åtminstone. HAHA suck on that biatch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0