Båten hemkörd

Japp nu sitter jag här hemma igen :-)
Gick på bilden idag, det var faktist helt okey, gjorde inte å mkt, plastade min mapp och kollade i böcker.
Sen efter det så gick jag hem för att efter en kvart åka ner till båten med pappa, vi körde ut båten till Tufa och sen kom mamma och hämtade oss och sen hem.

Så nu har jag återhämtat mig lite och återfått normal kroppstemperatur. Det var snorkallt i båten :-/

Nu kollar jag på Tyra Banks show och sen ska jag mysa ner mig och läsa min Cosmo igen XD

Ska be mamma om en prenumeration på Cosmo tror jag. 4 nummer för 99 kr eller vad det nu var..
Sen om en kvart ska jag ringa till Izabelle för då har hon slutat :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0