Barackerna har anlänt

Snart ska jag käka, men ska väl hinna skriva lite först. Idag har vart helt okey, om man inte tänker på alla mellanstadieelever som har lekt tjuv och polis i vår korridor. Till slut skrek jag och Izabelle på dem
"MAN GÅR I KORRIDOREN!!!"
Självklart lydde de men efter att ha gott 10 meter så trodde de att vi inte kunde se dem så då sprang de. Detta ska Elsa och Izabelle få ett slut på, tror vi ska gå och prata med deras lärare. Det skulle vara nåt ansvarsfulla och duktiga Elsa och Izabelle

Men vi har fått bekräftelse av expeditionen att vi ska få några skåp eller dylikt i barackerna som kom idag (bilder kommer). Först sades det att vi skulle få bära alla böcker så jag och Izabelle hade planer på att stjäla ett skåp, ha det in mitt garage under vinterlovet och sedan sätta in det i vårt klassrum.
MOWAHAHA

Det blir ingen båtkurs för mig har jag kommit fram till, kursen har redan börjat :/. Tittade aldrig på startdatumet :(.
Aja men nu ska jag plugga lite spanska, har ju prov imorgon. Men inget svårt, kan redan allt förutom gloosorna...

Kommentarer
Postat av: syster M

Mjaau, min va snyggare;P

2006-10-08 @ 17:21:50
URL: http://matildash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0