Veckoslut

Jaaa, igår var en hektisk dag.
Det började med att jag fick skjuts in till Nordea. Där fick jag lära mig lite om lagar o.dl. Vilket betydde ännu ett möte och senare även ett brandmöte. Det var riktigt skoj faktist. Lunchen ägnades åt att leta runt på 4 st HM i VR kollektionen kom hem med en bas t-shirt. Med texten "Viktor & Rolf  *hjärta* HM"
Sedan när jag skulle käka lunch var alla MCdonalds fulla samt burgerking med.
Det slutade med att Elsa fick näja sig med en brödbit till lunch..
Efter praon var det tillbaka till Hötorget och köpa blommor till min morbror som fyllde 50. köpte en jättesöt bukett och stapplade iväg mot tunnelbanan med alldeles för mkt grejjer.
På tunnelbanan höll blommorna på att få stryk av en unga och hans mamma. Argh vad irriterad jag blev. Fick så å skydda min stackars bukett.
Kom hem å han slänga i mig nåra mackor å sen var det mot Täby å 50års kalas som gällde.
Väl där fick vi middag och vi barn sökte oss upp till den nyrenoverade övervåningen för att spela bingo :P
Haha var rätt skoj när det små var med :)
Ner och käkade tårta tills jag mådde illa oxch sen upp igen. Kom hem vid 11 å plums i säng.

Idag började som vanligt vid 7. Klev upp och fixade mig iordning. Var iväg kl 08.00.
När jag var vid Kristineberg upptäckte jag att jag hade en halvtimma sovmorgon vilket betydde att jag var en timma för tidig :P
Så jag knallade runt lite och sen in på kontoret och drack lite varm choklad :-)
In på möte om en ny layout på deras hemsida och sen var det nåt annat möte angående kris-klubben på Nordea.
Hade lunch och hann då med att faktist käka riktig lunch på ett litet café vid Hötorget tunnelbanestation. De hade även nybakade Lussebullar; något som Elsa inte kan motstå :-)
Tillbaka till kontoret och fixade med lite annat. slutade redan halv 4 och ringde då Nathalie och Izabelle som kom in till plattan å mötte mig. Gick runt i affärer tills vi vart tvugna att skicka iväg Izabelle då vi skulle handa presenter till henne. Det var inte en lätt match då hon försökte fly. Men fly från Elsa är näst intill omöjligt...
Jag och Natlhalie sprang runt som dårar och sedan hem :-)

Bilder på b.l.a. t-shirten och en klänning på Cubus kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Leanderalise

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 13:43:38
URL: http://leanderalise.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0