Today

Idag har jag sysslat med lite allt möjligt..
Har fått lyssna, hjälpa till och fixa å dona.
Har flyttat omkring på lådor och lagt samman olika foldrar. Har bl.a. gått in i ett s.k. rullarkiv. såsom de gjorde på Topmodel då den ena tjejen börja grina :P
Jag däremot tyckte att det var jätteskoj och snurrade fram och tillbaka hela tiden :-)
Var ute och käkade lunch med 4 av tjejerna där på kontoret så vi käkade på TacoBell. Eftermiddagen var jag på möte och sen när jag skulle gå hem så fick jag en ryggsäck, en t-shirt, collagetröja samt ett par solglasögon också. Så lillasyster blev helt förtvivlad över att inte hon hade fått nåt :P

Kommentarer
Postat av: Emilie

hej det är klart att jag vet men förrvirad och förvirad visar på hur förrvirad jag är :P
fattar du

2006-11-14 @ 19:03:57
Postat av: Augustkathinka

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2009-08-10 @ 13:56:33
URL: http://augustkathinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0