Today :)

Idag har jag vart på rätt dåligt humör faktist.
Men det gick över ett tag när vi var i Täby C. Fick en bh och sen köpte vi farsdagpresent till morfar.
Hos mormor å morfar blev vi fullstoppade med kakor, tårta, glass, grädde, You name it!:P
JAg lovar man går säkert upp 3 kg varje gång man är där :P. INte bara för att maten är supergod utan även för att mormor alltid ska be en äta en extra portion.
Hos mormor fick vi prova några skor som hon hade i sin garderob. De satt perfekt, lackskor, grov klack med rosett fram :-). Måste jag på peka att "me lika alot"?

Kommentarer
Postat av: Izabelle

åhå, fick du med dig dom hem då?;)

2006-11-12 @ 20:25:25
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: Elsa

Japp:):)
Haha funderar på att skicka dig till min mormor, så du växer :):)
Fast annars så gillar jag min LILLA Izabelle:P

2006-11-12 @ 20:45:36
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0