Tiisdag

Happ igår blev det inte mkt skrivande om vad jag gjorde. Aja vi gjorde inte så mkt. Vi var i en judisk synagoga tror jag att det hette. Itne så överdrivet kul, höll på att somna...
Sen när jag kom hem skrev jag ihop det sista till engelskan *duktig*.
Idag har jag inte heller sysslat med mycket. Började med bild. Har valt en bild och en konstnär nu så det är bara att börja måla..
Jag käkade lunch med Ellinor och Jerry. De är så söta tillsammans, som ett riktigt supergammalt par.
Aja nu ska jag ner och måla lite eller så ska jag skriva klart lite svenska. Känns liksom som att man kan plugga skiten ur sig nu när det bara är 4 veckor kvar :-)
Tycker inte ens att det är sådär supertråkigt...
WIERD!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0