Praodag numero uno

Nu är jag hemma från min första dag på min prao :-). Det har vart skoj, lärorikt och väldans intressant.
Först gick jag ner till min handledare som körde en väldans bassa bakvägar för att  slippa kö på vägen in. Väl inne i garaget så var det typ massor med kluriga grejer. Ingalill hade någon slags plastgrej som öppnade som typ tunnelbana spärrar och för att hissen skulle komma behövde man den med.

Vi gick till Nordea och väl där så gick vi in på ett möte. Där satt vi, en till tjej och 6 män. Alla männen hade mörka kostymer och slipsarna var röda/blå med randigt/prickigt mönster. Där satt vi i 3 timmar för att sedan käka lunch.

De hade beställt upp ceasarsallad, mums :-)

Efter lunchen satt vi i möte igen och klockan 2 så bytte vi möte och satt på ett annat till cirka 3. Ingalill skulle iväg på ännu ett möte så jag fick korrekturläsa en text och sedan hjälp till med namnskyltar inför en kommande konferens.
Sedan var min dag slut. När jag var nere i tunnelbanan och precis passerat spärrarna ringde Jossan, on var påväg in så jag satte mig och väntade. För att få tiden att gå satte jag mig och stickade på mina pulsvärmare. Snacka om många konstiga blickar man fick..
Hon kom in å sen gick vi till NK för att kolla på henne jacka som hon ville ha. Hon gick å tjura för att hon inte skulle få den och vi gick vidare. Vi åkte hemåt Jossan klev av vid Thorildsplan och jag tog upp min stickning och stickade vidar :-)

Ååh gillar faktist min prao riktigt mycket, kanske för all frukt som man får ta och för att inte tala om kaffeautomaten. Man kan få kaffe, varm choklad, chococoffee, cappuchino m.m. Ååh gottgott. Även fast jag inte gillat kaffe så drack jag en kopp chococoffee. Det var riktigt gott :-)
Och sen har de även en hel kyl full med LOKA :-)
Gottgottgott...


Kommentarer
Postat av: Antonioandrea

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-04-19 @ 13:32:55
URL: http://antonioandrea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0