Praodag 3

Imorse när jag kom till Nordea hade jag inte en blekaste om vart jag skulle så jag åkte helt enkelt upp till "vår" våning och frågade en tjej där. Hon skickade ner mig 2 våningar till några som supportar Pbm.are m.fl.
Alla pratade i telefon och jag fick titta lite på när de jobbade.
Jag käkade lunch med dem på Svea och iväg till nästa arbetsplats. JAg fick gå in i dera "aktierum". Blev presenterad för världens härligaste 40+are.
Massor med smink (inkluderat en BRED eyeliner.), håret superfixat, lösnaglar, ringar, 2 LV-väskor och telefonen klistrad vid örat . Hon påminde om Joey's manager,  med en jäkla massa skinn på näsan.
Bara det att hon hade extremt bra koll på grejerna. Hon kunde typ ALLT. Min nya idol:P
När jag inte fattade vad hon sa förklarade hon så att jag förstod, vilket ofta inkluderade skor.
Hon sa att om jag behövde någon vidare hjälp till mitt arbete om praon så var det bara att ringa.
Hon visade mig ut och gav mig även tips om vart det låg en skoaffär med massor av fina skor :-).
Har jag sagt att jag gillar min prao mkt :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0