Praodag 2

Nu kommer sammanfattningen av min andra parodag dåra.
Jag gick ner till tunnelbanan en stund i åtta. Klev på tunnelbanan som var knökfull. så jag gick av vid Brommaplan för att vänta in nästa tunnelbana, den var i stort sett tom så jag fick en sittplats och satte mig för att sticka. Klev av vid Hötorget och märkte att jag inte alls hade gått av på rätt ställe. Så jag fick knalla från ena sidan av perrongen till den andra (I-landsproblem).
Gick in på Nordea och fixade mitt passergrejs. Åkte upp och träffade Lena som skulle ta mig till Lars. Men jag var en halvtimma tidig så jag fick fortsätta med att tillverka namnskyltar inför en kommande konferens.
Gick sedan till Lars där jag fick titta lite på deras veckoblad och aktier. Efter det fick jag skriva en liten kort sammanfattning om de största företagen på marknaden.
Sedan bar det av till en kurs för PBM:are som jag fick vara med på :)
Fick reda på lite allt möjligt. Efter ett par timmar var det lunch, egentligen var det sagt att jag skulle gå tillbaka till Lars senare men vi ringde och han sa att jag fick stanna kvar om jag ville. så jag stannade. De pratade lite till och sen fick vi spela spel. Kommer inte ihåg vad det hette men det påminde om monopol. Bara det att utgivaren var just Nordea.
Vi fikade och sedan var det tillbaka och lyssna igen. Ibland blev det lite långtråkigt så då tog jag fram min stickning och stickade lite medan jag lyssnade. Samma sak när det var övningar som jag inte var med på, då tog jag fram min lilla stickning och stickade några varv :P
Sedan stack jag hem vid halv 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0