Lilla Elsa

Barndom


1. Hur såg du ut när du var liten? (lätt gärna in ett foto)

Lilla Elsa

Tadaam, that's me. Jag var rätt tjock när jag var liten. Rund som en köttbulle, blondt lockigt hår, bly men nästan alltid glad :-)
2. Vad var din favoritlek/leksak?
Min favoritleksak var/är min gosedjurs nalle som fortfarande sover i min säng :-)
3. Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Det var nog hela gatan fakist. Fast BÄSTA kompisarna var nog Mattias, Philip och Fanny :-)
4. Berätta om någon speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde/har sen du var liten!
Det var ett hemskt minne. Vi brukade ha gympa (lek rättare sagt) nere i källaren på dagis. Hursomhelst blev jag kvarglömd där en gång. Jag fick panik, grät och skrek enda tills dagisföreståndaren hörde mig och släppte ut mig.
5. Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Jag var superfet. Exakt vet jag ej...

Kommentarer
Postat av: Tobiasebba

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 14:25:15
URL: http://tobiasebba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0