Jag vill ha...

WOHO, flygkatalogen med alla erbjudanden har kommit :-D
Tjoho, Elsa ska köpa både dittan och dattan. Vill ha Paris Hiltons parfyn, DKNY red delicious, Versace bright crystal, Gucci Envy me, Lacoste touch of pink m.fl.
Men kommer att få sortera ut till en eller kanske två parfymer.
Annars hittade jag inget sådär "JAG SKA HA!"
Jag hade tänkt köpa en ny Diorshow, men den fanns inte med längre ^o)
Men ska nog köpa julerbjudandet från Kicks, Kickskatalogen kom nämligen igår. Och just nu sitter jag och väntar på VIP-inbjudan till Pashion.
I've got make up on my mind

Kommentarer
Postat av: Markusastri

Awesome site!

2010-04-29 @ 13:47:29
URL: http://markusastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0