Hemma igen

Nu så var man hemma igen. Det är kul att vara hos mormor å morfar men är helt slut..
Första dagen var alla kusinerna där så det har hålligång hela dagen. Köpte pumpa, karva pumpa, klädde på oss för att gå bus eller godis, baka pannkakstårta, kolla MR Bean, halvsov, dela upp godis m.m.
Snacka om trött man blev, sen när alla hade åkt hem satt vi med mormor å morfar och skrev på djur :)
BTW gissa vem som fick vara pumpa, jo självklart Elsa. Innan man kunde gå ut var man även tvungen att borsta lillflickans hår, sätta dit lösnaglar (som efter 5 min avlägsnades för att de var inte bekväma). Sen skulle även håret färgas med sprayfärg, men till sist kom vi iväg.
Efter ett hus ringde min mobil å jag svara. Nån som babbla på å  påstod den var Emil. Men lät som ungen var typ 9. Sen var han tydligen Emils kompis *, aja fattade inte ett skit jag heller. Massa trams hit å dit men tillslut la jag på utan att verka allt för otevlig.

Onsdagen hjälpte jag morfar att byta till vinterdäck och sen pysslade vi med lite allt möjligt. Eftermiddagen spenderades i Täby centrum där jag köpte ett negellack å ett par trosor. (Hittade f.ö. mitt riga-nagellack precis när jag skulle gå hemifrån.)

Idag kom Fredrika (en av alla dessa kusiner) över igen. Hon och Matilda for runt som galningar i huset och jag passade på att göra en snölykta :)
Efter lunchen åkte vi till Täby C igen för att bowla. Jag vann för en gångs skull :P
Åkte hem, käka pizza, kolla på tv å sen kom mamma.

Har vart jättekul förutom att jag hat frusit som en tok. Idag när vi skulle bowla trodde jag att jag kunde skippa långkalsonger. Men tji fick jag. Satan vad jag frös...

Kommentarer
Postat av: Democra

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-11-14 @ 01:32:14
URL: http://democra.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0