Hello hoes

Jaa nu sitter jag här igen. Det blev ingen billiard. Men det blev bowling med några av flickorna :-).
Emma ägde oss alla men var inte sämst åtminstone. Bilder kanske kommer om ni har tur:P
Aja först träffade jag Izabelle, Camilla och Nathlalie vid Islandstorget. Vi åkte vidare till Brommplan, slog oss ner på MCdonalds och väntade in Emelie, Sanna, Emma och Avis; Sannas kompis ifrån Gnesta. Som för övrigt var supertrevlig :-)
Vi käkade och sedan bar det av till Åkeshof för bowling. Men eftersom vi var tidiga (hur kunde det ske?! Vi var ju i sällskap med Camilla och Izabelle och då kommer man alltid sent) så det blev en hel del fjortisbilder. Skönt att vara lite fjortis sådär ibland. Men tillslut var det vår tur.
Emma vann som sagt var, jag kom tvåa :-)
Men huvudsaken var att vi hade trevlig, och det hade jag verkligen. Lagom mycket flum, så som det ska vara med 7 st andra tjejer. Vi stack tillbaka till ursprungsplatsen och gick vidare till Björkan, var år och dar sedna jag var där inne. Elelr var på toa där men asså inte mer.
Vi satt uppe i sofforna och var allmänt fjortis, fjortiskort and everything. Sanna och Avis tröttnade och for vidare medan vi andra stannade för att spela spel. Nåt "gissa-spel"
Vi tröttnade och gick hem. Mötte några något fulla kompisar och snackade med dem medan vi väntade på tunnelbanan.
Sen gick jag hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0