Gymnasiemässa

Näe nu har jag tråkigt så nu kan jag väl berätta lite om mässan. Åkte in till T-centralen och bytte till sånt där tåg. På tåget fanns det några übertuffa "punkare" framför oss. Båda två hade jätte tuperat hår där bak och en ganska kort frisyr. Den ensa däremot var helt fixerad vid att hennes hår skulle ligga rätt där fram. För självklart var ju håret superstylat och utborstat där fram. Både jag och mamma hade lust att påpeka att hon hade en tova i nacken men men...
När vi gick av tåget och var påväg (liksom alla andra miljoner personer) så såg jag helt plöstligt Eric komma gående i motsatt riktning så jag stack ut handen framför ansiktet på honom och sa hej. Han såg mest förbluffad ut och vände sig om för att stirra på mig. Vid det laget hade mamma okså vänt sig om och helt plötsligt kom han nog på vilka vi va. Vi snakkade med honom en stund och han förklarade att han inte kännt igen mig :P.
Vi gick vidare in och runt, runt på mässan. Det blev lite tröttsamt till sist faktist.
Samlade på oss massor med broschyrer gjorde vi också.
Vi käkade lunch och sen ringde Erik (notera att Eric och Erik är två olika personer). Jag gick runt med honom och träffade Jossan som stod i en monter.
Sen bar det av hem.
BTW så såg jar Eriks krulliga kompis också.. Det var en upplevelse det :P

Aja åkte tåg med mamma och Erik till T-centralen. Erik åkte vidare ut i ingenstans och vi åkte hem. That's about it!

Kommentarer
Postat av: Lauritzelina

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-01-05 @ 13:43:08
URL: http://lauritzelina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0