:@

Ååå vad arg jag blir :@
Jag får inte följa med mamma och lillasyster å handla skor "för att jag ska ju hålla koll på pappa och städa mitt rum"
MEN OCH. Det är väl inte mitt fel att han ska upp och klättra på taket? Inget ont mot pappa men asså ändå!!
Och har någon tagit en titt i lillasysters rum?
Näe juste. Skulle inte tro det va?
Om det är någon som behöver städa så är det hon!!
KÄNN ER OGILLADE!

Och hjälper hon någonsin pappa med någonting?
Näe, det är jag som hjälper pappa när han ska städa ut farmors garage, Jag hjälper honom bära tunga saker ur/till bilen, Jag hjälper honom när något ska fixas här hemma. Vad gör hon?
Jo hon dukar nån gång per vecka och förväntar sig att slippa allt annat arbete den veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0