Cecilia- min tvillingsjäl?

Som jag skrev förut så ska ett inlägg tillägnas till Cecilia, min lillasysters bästa kompis. Och även mitt alldeles egna fan :P
Hon är även min vän och jag umgås gärna med henne och lillasyster då och då.

Aja det var nog om Cecilia?



Mer om idag ska det bli. Klockan tre kom Nathalie hit för att hjälpa mig slå in ett paket till Izabelle samt blåsa ballonger.
Izabelle fyller nämligen år på måndag så vi var och firade henne nu i eftermiddags. Och självklart kan man ju inte ge henne något okomplicerat. Så det blev ju en JÄTTEkartong innehållande ballonger som i sin tur innehöll godis och nagellacksflaskor. Behöver nog inte ens nämna hur knepigt det var att få i nagellacksflaskor samt godis i ballongerna och sedan blåsa upp dem.  Sen fick hon även en elektrisk nagelfil, nagellackstorkare, en bh, trosor från VR-kollektionen,en kaffekopp,  disktrasa samt lilla idiotboken.
Haha hon blev faktist jätteglad (såg det ut som)
Så vi fick fika och lite plockmat :)
Gottgott.
Så nu sitter jag här hemma igen, rätt skönt faktist. har vart en hektisk vecka :-), men otroligt intressant och skoj :-)


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Jag blev superglad, TACK :D

2006-11-12 @ 15:09:23
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: din tvilling själ

Tack ska du ha :] Mycket fint. Följer dina inlägg varje dag :P
Ha det bra.
Kram

2006-11-12 @ 19:59:57
Postat av: Elsa

Haha vad bra :)

2007-02-16 @ 17:58:07
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0