Ännu mera tidfördröj..

Namn: Elsa.
Födelsedag: I mars.
Bor: Gröna linjen.
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Brunt.
Arbete: Skola :-/.

FAVORIT..
Färg: Rosa, vitt och chokladbrunt.
Plats: Högböte.
Drog: Frukt, ramlösa och numera järnpiller.
Fordon: Min alldeles egna cykel; ljudmaskinen.
Film: Hotell Rwanda.
Djur: Hundar .
Affär: Debenhams, Kicks, Lindex, Pashion m.fl.
Serie: Just nu är det nog Desperate houseviwes.
Café: Coffeehouse by george.
Skor: Mina jättegamla gympaskor från Adidas..

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Japp, rätt ofta faktist
Gnälla: Jaao. Mästaren av gnällning "d e för kaaallt", "jag fryser", "Jag har tråkigt" m.m.
Skrika: Japp.
Sova: Erhm, ja?
Drömma mardrömmar: Inte ofta. Men ibland då drömmer jag massa på en gång..
Drömma sexdrömmar: Näwj.
Försöka vara annorlunda: Hehe jag behöver inte försöka.
Klä dig i svart: Jaaa, då och då.
Hata folk: Mmm, eller ogilla starkt.
Lita på folk: Jag litar på folk, men utgår inte ifrån det.

NÄR..
Åt du senast: Vid middagstid .
Läste du en bok senast: Några dagar sedan.
Var du på konsert senast: NRJ in the park.
Köpte du något senast: Tidigare idag.
Kysste du någon senast: Länge sen .
Svor du senast: Hmm, ingen aning.
Sjöng du senast: Eeeh, länge sen..
Klagade du senast: Ojojoj, måste vart kanske en minut sen eller nåt.
Är det sommar: När jag kommer ut till högböte.

HAR DU..
För många vänner: Man kan inte ha för många vänner...
Tvångstankar: Lite kanske.
Någon annan psykisk sjukdom: Allmänt psykist störd.
Färgat håret: Aldrig.
Brutit några ben: Nepp.
Några piercings: Näej, men hål i öronen.
Egen dator: Näe, sitter i TV-rummet.
Gjort bort dig rejält: Flera gånger, men hakar inte upp mig på sånt.
Bra självförtroende: Asså nääääe...
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Näe.
Varit kär: Vet inte om jag var det på riktigt.
Blivit kär i någon på nätet: Lite, men näej
Dumpat någon: Näpp inte d heller.
Blivit dumpad: Haha japp.
Velat vara otrogen: Liiite kanske.
Varit otrogen: Nej.

HUR..
Svarar du i telefonen: "Aaa, hej jag heter Elsa."
Fördriver du tiden: Shoppar, internet, tv, kompisar, telefon, städar m.m.
Mycket pengar har du: Lagom.
Tjänar du pengar: Om jag städar rummet eller hjälper nära å kära.
Bäddar du sängen: Näe, sover i våningssäng så varför skulle jag?
Ofta diskar du: Jag kan inte diska.
Ofta städar du: Typ en gång i veckan.
Går det på jobbet: I skolan går det okey.
Många stör du dig på: Flera millioner.
Mycket äter du: Massor.

ÄR DU..
Förstående: Tror det..
Arrogant: Nej det hoppas jag verkligen inte.
Osäker: Ibland.
Intressant: Nej, högst ointressant.
Hungrig: Just nu; nej.
Smart: Japp, här har du Einstein.
Barnslig: Alltid.
Liten: Nej jag är jäääättelång.
Rolig: Näpp, inte det minsta.
Pratglad: Ja, mkt. Men är dessvärre blyg..
Hälsosam: Någolunda.
Blyg: Dessvärre.
Lätt uttråkad: Japp.
Arg: Inte just nu, men har lätt för att bli.
Ledsen: Ganska ofta faktist.
Glad: Inte just nu, men annars så; ibland.
Pålitlig: Ja, men en del får veta allt.
Laglig: Japp.
Filosofisk: Lite kanske?
Svår: Japp. Ingen logik här inte
Positiv: Inte speciellt. Mer realistisk.
Originell: Japp.
Bra på att ge komplimanger: Litegrand kanske?
Bra på att få komplimanger: Näe

VÄLJ
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: Vit
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Både och, men mest internet då det kan fungera som telefon med..
Musik eller tystnad: Tystnad.
Bok eller film: Bok.
Leva eller dö: -Pass-


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Du hade kommenterat i min blogg. Det var ju kul, att vi verkar vara så lika! Har du msn så kan vi ju prata lite!
//Elsa nr2

2006-11-04 @ 21:47:29
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Ragnarsolveig

God bless you

2009-04-08 @ 09:30:57
URL: http://ragnarsolveig.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0