Aha

Imorgon ska jag till gymnasiemässan med mor :-)
Läskigt men skoj. Idag var sista praodagen och det har vart helt okey faktist. Har vart helt slut de senaste dagarna, inte mått helt bra helt enkelt :P. Gissa vem som har gått runt med 3 par byxor, 3 tröjor och duntossor. Till natts dubbel pyamas, duntossor samt fleecevantar.
Argh fryser lite fortfarande men överlever.
Idag på praon var min handledares dotter Catrin med också. Det var roligt att ha någon med sig även då hon är tre år yngre.
jag kommer inte ihåg hur mkt choklad och vatten vi drack eller hur många gånger vi gick på toa. När i var ute och gick på lunchen konstaterade hon att "Elsa nu har du gått på toa 3 ggr på 3 timmar!"
Haha. Sen gick vi in på HM och jag köpte mig 2 armband. Båda tjocka som man bara trär över handen. Ett i en guldfärgad metall och ett i svartlackat trä.
Själva praon var lite överallt. Först i möte hela förmiddagen och där fick i lunch. En timmas rast en sen iväg till fondadministrationen. Och efter det ner till PB. Var skoj på fondgrejjet men det andra gick lite segt.

Sammanlagt har jag dessa veckor:

  • Druckit minst 10 burkar loka
  • Druckit cirka 20 koppar chocolate
  • Druckit 4 koppar chococoffee
  • Ätit 3 lussebullar
  • Käkat  massor med frukt
  • Åkt hiss sisådär 50 gånger
  • Tagit emot 3 "punk-se"- tidningar
  • Vart på Debenhams mer än sjugånger
  • Åkt tunnelbana en hel del
  • Suttit på minst 7 olika möten
  • Gått över spången cirka 4 gånger om dagen
  • Samt lärt mig minst 700 nya saker!

Haha en lätt sammanfattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0