30/11

Min dag började stressigt, vaknade en minut över åtta av att väckarklockan ringde, insåg effter en stund att jag hade glömt ställa om den sedan sovmorgonen igår. Rusade upp, kasta på mig lite kläder, sprang ner, skrek lite på mamma om att hon inte väckt mig, slängde i mig min järntablett, upp igen och bortade tänderna och håret samtidigt och sen halvsprang jag iväg.
Förvånande nog var jag i skolan klockan 8 min över åtta. Herregud va fort det gick.
Dagen gick lite trögt. Kemiläraren vill dra bort poäng från min uppsats om halogener för "att jag inte kan samarbeta". Sorry, that ain't gonna happen. Om så får Göran hjälpa mig att skälla ut honom.

Efter skolan (faktist hade vi inte slutat utan jag gick innan svenskan för att hinna) så åkte jag och mamma in till Odenplan för att gå på öppet hus på Viktor Rydberg. Där fick vi gå en rundtur, kom fram till att det nog inte är något för mig. Det var alldeles för litet och trångt. Men man vet aldrig.
Men nu måste jag nog fotsätta läsa på om judendomen. Har religionsprov imorgon tror inte det blir så svårt, men hellre lära sig för mycket än för litet..

BTW, imorgon börjar julkalendern, vi har inte köpt någon än :-/. Mamma sa att det inte blir någon alls..
MEn ska köpa en choklad iaf. Och sen på kvällen ska jag se kanal 5's julkalender med Robert Gustafsson (h)


Kommentarer
Postat av: Gunnarmelisa

Great Site thanks

2008-09-09 @ 12:50:32
URL: http://gunnarmelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0