Tjohooo

Haha sitter här nu igen, vile bara säga att det inte blev någon klänning för min del.
För det första var det bara strl 42 och 44 kvar oh sen var den inge vidare snygg i verkligheten. den ser helt gudomlig ut på bilden men när den hängde där såg den mest...usch ut...
Vem vet den kanske skulle bli finare på men jag tvivlar faktist.
Hade jag köpt den om den funnits i min storlek?
Näe tror inte det iaf. men eftersom det knappt fanns några kvar måste ju väldigt många köpt den. hoppas för er skull att den ser bättre ut på..
Däremot köpte jag en liten burk med Kermit på innehållande läppbalsam som lukter underbart :-), it's sooo going to Egypt with me..
Annars hände inget spec. idag, hade ingen gympa så slutade vid 2, sköönt:-)
Måste börja packa snart, nu är det bara några dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0