Snart bär det av...

Jaa nu kommer taxin snart. HAr massa saker jag missar här hemma medan jag är borta...

  • Julafton
  • Philips födelsedag
  • Nyår
  • Zeldas födelsedag
  • Izabelles lilla julafton
  • Äta upp chokladkalendern
  • Philip som tar körkort (och han behöver inget lycka till för han klarar det ändå)
  • Julstämningen
  • Träffa släkten
  • Mellandagsrean
  • Träfffa Izabelle


Men men, kommer ju blir brun istället, och det tackar man ju inte nej till?
Aja, på planet kommer jag att ha nada att göra. MEn Nathalie har skickat över lite musik till mig snäll som hon är. Kommer behöva mycket nytt att lyssna på i 2 veckor.. Sen har mamma köpte veckorevyn och ELLE också. Sen blir det cosmo på flygplatsen.
MEn nu måste jag gå ner och äta frukost. Det var allt för mig på ett tag.
Byebye älskarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0