Slut på skolan för i år :)

Hurra!! Sista skoldagen avklarad :-)
Och gissa vad jag käkar på?!
PEPPARKAKSDEG, gottigotti.
Aja dagen började med bio i Vällingby, Schindlers list såg vi. Den var rätt så bra men lite trög. Tre timmar känns lite för långt för mig..
Aja grinade bara lite i slutet..
Sen var det off to McDonalds. Jag, Izabelle, Emelie och Malin. Vi käkade och babblade. Gick runt lite i centrum han vi med också.
Klockan kvart över ett skulle vi vara tillbaka i skolan för svenskalektion. Men när vi kom dit var det bara jag, Izabelle, Ellinor och killarna där.. JAHA kör nu igen :P
Väldans skönt, vi pratade lite om filmen. Alla tyckte att jag hade fel men JAG HADE RÄTT!
Ibland känns det som att jag har "för smarta tankar som ingen förstår", eller så e de för ologiska, vem vet?
Izabelle fattade vilket måste göra oss till de smartaste i klassen, right?
Aja, Göran tröttnade på oss så vi fick städa ur våra skåp. Fast först medan Göran hämttade påsar lyckades Max låsa ut mig ur klassrummet. Skorna var kvar inne så fick helt enkelt så utanför och böna å be..
Till slut fick jag gå hem, tog "farväl" av klassen och började sakna dem lite redan innan jag hunnit hem.


Vem vet kanske kommer en sammanställning av vår klass senare?

byebye biatches


Uppdate: FAn vad elak jag känner mig, Nathalie var självklart med på MCdonalds också. Hur glömde jag henne?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0